CLICK4HP Archives

Health Promotion on the Internet

CLICK4HP@YORKU.CA

Condense Mail Headers

Date:
Fri, 28 Jan 2005 11:53:34 -0500
From:
Michel O'Neill <[log in to unmask]>
Sender:
Health Promotion on the Internet <[log in to unmask]>
Comments:
RFC822 error: <W> Incorrect or incomplete address field found and ignored.
*** Sorry for cross-postings. An invitation to
the francophones of the world to comment on the
draft of the forthcoming Bangkok Charter in
health promotion. Pour votre info et
participation si le coeur vous en dit. M.O. ***

--
Michel O'Neill, Ph.D.

Adresse Postale: Faculte des Sciences
infirmieres; 4108-J Pavillon Paul-Comtois,
Universite Laval, Quebec, Qc, Canada, G1K 7P4.
Localisation de mon bureau: Faculte des Sciences
infirmieres; 1038-F Pavillon Lacerte, Universite
Laval, Quebec, Qc, Canada, G1K 7P4.
tel: +1-(418)-656-2131 #7431; telecopieur: +1-(418)-656-7825
Courrier electronique: [log in to unmask]